Jan 30, 2009

Cel mai complex proiect

In breasla project managerilor se spune ca cel mai complex proiect care poate exista este insasi VIATA. De cate ori stau si ma gandesc la aceasta teorie imi dau seama ca nu cu mult efort putem sa ne proiectam viata...cum?....aici e aici....pai in principiu cam cum vrem noi, astfel incat sa obtinem livrabilele pe care ni le dorim exact ca si in cazul managementului de proiect...da, ok imi spun, insa daca incercam sa ne gandim ca aceasta teorie functioneaza, inseamna ca putem sa ajungem la perfectiune...eh, aici e o problema, cunoscut fiind faptul ca numai Divinitatea inseamna perfectiune....bun, am ajuns la un gen de contradictie, un subiect care necesita o dezbatere elaborata. Dar putem sa ne gandim si altfel...fiecare vede binele, raul chiar si perfectiunea in alt mod...ca doar de aceea avem coduri genetice unice si personalitati diferite.
Si pentru ca deja am facut un fel de introducere in Project Management, putem deja sa trecem la lucruri mai complexe si anume la notiunea de Program care se defineste ca fiind o suma de mai multe proiecte legate intre ele prin anumite caracteristici comune...de ce m-am oprit tocmai la aceasta notiune?...pentru ca incerc sa concluzionez: spuneam ca avem coduri genetice unice...in Project Management una din caracteristicile de baza ale unui proiect este unicitatea...Concluzie: Viata este programul care contine ca si proiecte unice oamenii. Cu alte cuvinte viata ne este data in mod absolut de catre Divinitate pentru a fi Project Managerii ei.

1 comment:

  1. Tocmai ce am fost la curs de project management... si cata dreptate ai :)

    ReplyDelete