Mar 25, 2009

Am ramas interzis...

Am citit astazi niste articole pe net si am vazut o declaratie a ministrului transporturilor, domnul Radu Berceanu, care spunea ca anul acesta se vor finaliza in jur de 76 km de autostrazi....si " ca e bine si atat"....aceasta afirmatie a fost primul soc...
Al doilea a fost cand mi-am adus amine ca un alt mare super om conducator al nostru spunea cu ceva timp in urma ca in numai 2 ani vom avea finalizati 700 km de autostrazi...si atunci am ramas de-a dreptul interzis...
T

2 comments:

  1. Dragul meu... eu nu mai raman de mult interzis la asa ceva... Eu nu am niciun fel de expecctatiuni , firesti sau nu, de la ai nostri leaderi...
    Este acelasi lucru cu cei care parcheaza pe spatiul verde...doar ca la alt nivel.

    ReplyDelete
  2. Sa deducem de-aici ca unul dintre domeniile "vaduvite" de buget din cauza crizei este cel de "drumuri si poduri"? Atunci unde este activitatea intensa care ni se promitea inainte de alegeri ca va rezulta din proiectele mari, ale statului, de infrastructura? Ca asta ne fluturau candidatii pe la nas... ca o sa fie criza... da, da, o sa fie, poate multe locuri de munca din domeniul privat vor disparea, dar... not to worry... vom avea proiecte guvernamentale in care va fi angrenata mare parte din forta de munca cu potential de disponibilizare...
    Se pare ca proiectele mari raman doar ...proiecte dupa ce zarurile sunt aruncate si buletinele de vot - numarate.

    ReplyDelete