Jun 17, 2009

Piramida lui Maslow

Pentru ca am avut un comentariu la articolul de aseara in care mi s-a transmis ca de multe ori aceasta piramida a nevoilor se uita, am cautat doua reprezentari ale ei, una simplista ce se leaga de partea personala si o alta mai complexa ce se poate lega de viata profesionala a fiecaruia dintre noi. Desi despre Maslow se invata pentru prima oara la Economie Politica in clasa a 11 a de liceu este bine ca fiecare dintre noi sa ne facem o idee asupra nevoilor noastre, plecand de la cele de baza si ajungand pana la cele superioare.











2 comments:

  1. Domnu, domnu, sa stii ca piramida o inveti in a 11-a doar daca faci ceva liceu economic :) Eu abia acum cativa ani am vazut-o... si nu m-a impresionat pentru ca stiam deja ca aia e ordinea logica si stiam deja ca unele trepte sar sau sunt pozitionate altfel la mine :))

    ReplyDelete
  2. Te-as contrazice Mihai, deoarece eu am terminat liceu teoretic si in clasa a 11 a am avut materia Economie Politica (am terminat Colegiul National Sfantul Sava)...deci nu este neaparat necesar sa termini liceu cu profil economic...se preda si la licee teoretice.

    ReplyDelete