Mar 5, 2009

Amintiri din tinerete...sau cum muzica apropie oameni

Nu pot sa raman indiferent si sa nu postez in acest blog linkul unui articol scris de un bun prieten din tinerete, Paul "Slayer" Grigoriu.

Dintr-o intamplare am ajuns pe blogul sau unde am avut placerea sa citesc un articol in care povesteste despre tineretea noastra.

Ce este comun si pentru mine si pentru Paul in acest articol?...faptul ca in acea perioada a liceului, am cantat..muzica metalica underground(nu ca acum metalul greu nu ar fi considerat tot underground in Romania din cauza faptului ca nu este sprijinit si mediat de nici un fel)....eu cantam in trupa Astrophagastra, el in Rising Shadow...pana intr-o zi cand am avut ocazia sa cantam pentru o perioada de timp impreuna, eu inlocuindu-l la tobe la Rising Shadow pe Alin Guerraud, care in acea perioada avea niste probleme personale...frumoase amintiri...am cantat in tara, am luat premii, am cantat in Hard&Heavy Cafe (actualul Backstage)...pot sa spun ca desi astazi nu am avut tocmai o zi buna, acest articol mi-a dat exact energia de care aveam nevoie in acest moment.

Pentru cei care sunt curiosi sa citeasca intregul articol al lui Paul, am sa atasez linkul...e prea frumos sa nu fie citit macar din curiozitate...http://paulslayer.blogspot.com/2008/09/coloana-sonor-primii-30-de-ani-vi.html

T

2 comments:

  1. Amintirile tale. Amintirle mele. Amintirile noastre. A scrie deja o carte depsre acele vremuri ar fi foarte potrivit, dar deocamdata de passtrat ca manuscris first draft. Mai tarziu le putem inlocui. Politicaly:)

    ReplyDelete
  2. Good point...ar trebui sa facem un project team si sa ne apucam sa scriem o carte....ar fi o idee...ar iesi o carte underground la fel ca si muzica pe care o cantam, care nu ar fi promovata de nimeni, dar care ne-ar aduce noua multe satisfactii...

    ReplyDelete