Feb 12, 2009

Trafic...

In seara asta trebuia sa ajung neaparat in cartierul Berceni...plecand din Piata Victoriei, cu escala in Bucurestii Noi....si chiar am ajuns oameni buni....nu stiu ce se intimpla, insa de cand cu criza asta incepe sa se circule prin Bucuresti, mai timid asa la inceput, insa tot e bine...
Serios vorbind acum, se pare ca au inceput sa dispara din masinile de flota care apartineau marilor firme...nu pot sa spun ca ma bucur din punctul acesta de vedere pentru ca ma gandesc ca vor fi oameni care vor ramane pe drumuri...insa din punctul de vedere al mersului cu masina....imi vine sa dau petrecere...
Este clar ca firmele deja au inceput sa impuna restrictii in ceea ce priveste utilizarea flotei de masini... se lasa in parcarea companiei dupa program si in weekend, sau exista limita impusa la consumul de carburant...
...vom avea un trafic mai civilizat in Bucuresti, dar si un aer mai usor de respirat, nu credeti?...

4 comments:

  1. nu stiu cat o sa dureze!
    oricum ma astept ca pe la sfarsitul verii ... sa inceapa iarasi agitatia!

    ReplyDelete
  2. Eu cred ca la sfarsitul verii o sa fie si mai liber...

    ReplyDelete
  3. Ar fi dragut un trafic liber, insa sper sa nu afecteze in vre-un fel transportul in comun. Ultimul lucru pe care mi-l doresc e sa nu mai am cu ce ajunge la liceu...

    ReplyDelete
  4. Am observat si eu ca s-a relaxat un pic traficul...au mai dat faliment firme de transporturi, nu se mai construieste atat de mult deci nu mai umbla basculantele toata ziua prin oras...e mai bine

    ReplyDelete