Sunt sigur ca pentru multi dintre noi acesti termeni sunt mult prea "corporate", insa cred ca merita atentia noastra...de ce?...pentru ca fara politici si proceduri ar fi haos in companie la nivel de end-useri dar si la nivel de certificari tehnice internationale, pentru ca orice companie ajunsa la maturitate doreste sa se certifice intr-unul din standardele internationale de calitate, mediu, securitate.
La nivelul de end user existenta procedurilor este necesara pentru a se putea masura anumiti factori, pentru monitorizarea si controlul activitatilor, pentru stabilirea de indicatori de performanta folositi in evaluarea personalului si nu in ultimul rand pentru inlaturarea business risk-ului si a responsabilizarii oamenilor.
In momentul in care exista o politica/procedura de lucru, este mult mai usor de urmarit flow-ul de lucru, lantul de activitati, liniile de raportare si comunicare intra si trans departamentala.
Multa lume considera ca politicile si procedurile de lucru nu sunt altceva decat pur "corporate b******t" si ca nu aduc valoare adaugata business-ului...oare asa sa fie?. Nu este asa, va spun eu din proprie experienta...cand ai o politica/procedura pe care o respecti, poti justifica activitatea si poti arata oricui cu maxima transparenta tot ce ai lucrat, toate proiectele incheiate sau cele in derulare fara nici un fel de teama si mai mult decat atat, toti clientii interni vor sti ce trebuie sa faca sau ce pasi trebuie sa urmeze in momentul in care exista un proiect comun, nu?
T
Da, asa e.
ReplyDelete